آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

  • ۰
  • ۰

چرا باید برای عکاسی تبلیغاتی سرمایه‎گذاری کنیم؟
مصرف‎کنندگان ذهنی بصری دارند. برای موفقیت در بازار امروز، شرکت‎ها باید در دستیابی به طبیعت بصری افراد موفق عمل کنند. نه تنها این، بلکه مصرف‎کنندگان نیز روز به روز بیشتر به مسائل بصری رو می‎آورند. بازاریابان با تاثیرگذاری بر ذهن یک مخاطب تنها چندین میلی ثانیه فاصله دارند. تنها تصاویر و پیام‎هایی که موفق به متمایز بودن از سایرین می‎شوند می‎توانند به طور کامل توجه مصرف‎کننده را جلب کنند. مصرف‎کنندگان روزانه با تبلیغات بمباران می‎شوند به نحوی که آمار نشان داده است:
•    40 سال قبل مصرف‎کنندگان روزانه تقریبا در معرض 500 تبلیغ قرار می‎گرفتند
•    امروزه این عدد تقریبا 10 هزار تبلیغ در یک روز است.
چه تعداد از این ده هزار تصویر آن‎قدر قوی تاثیر خود را می‎گذارند که در ذهن مصرف‎کنندگان جا ‎گیرند؟ چه تعداد از آن‎ها توجه او را به اندازه کافی طولانی جلب می‎کنند تا به خواندن محتویاتی که در ادامه آمده است، ترغیب شود؟ مهارت یک عکاس تبلیغاتی این‎جا خودنمایی می‎کند یعنی گرفتن تصویری که بتواند این مقدار توجه را به دست آورد.
تحقیقات اخیر در خصوص عکاسی تبلیغاتی از این گفته پشتیبانی می‎کند. اگر در رابطه با قدرت تصاویر در تبلیغات شک دارید، سری به آمار و نتایج تحقیقات می‎زنیم:
•    مقالاتی که دارای تصاویر مرتبط با محتوای خود هستند به نسبت مقالات بدون تصویر 94 درصد بیشتر دیده می‎شوند.

•    کنفرانس‎های مطبوعاتی با ارائه تصاویر به نسبت کنفرانس‎های فاقد تصویر 15 درصد در محیط آنلاین بیشتر دیده می‎شوند. عکاسی بارداری

•    60 درصد مصرف‎کنندگان در محیط آنلاین می‎گویند ترجیح می‎دهند از شرکت‎هابی خرید کنند که در لیست محصولات خود یک تصویر را قرار داده‎اند.
•    بیشتر از دو سوم خریداران سایت‎های فروش الکترونیکی گزارش می‎دهند که تصویر یک محصول بخش مهم تصمیمات آن‎ها برای خرید به شمار می‎رود.
مشخصا، احتمال خرید در مشتریانی که جزئیات یک محصول را در عکس می‎بینند، بیشتر است. به معنای دیگر شرکت‎ها نیاز به عکس‎های با کیفیت و خوب دارد. برای این منظور نیاز به یک عکاسی تبلیغاتی خوب است. با استفاده از تخصص کامل چنین فردی در نورپردازی، گرفتن عکس از زوایای صحیح، تکنیک‎های عکاسی و تبلیغاتی، او به شرکت اجازه می‎دهد به اهداف خود در کمپین تبلیغاتی که به راه انداخته است برسد و در نتیجه میزان فروش نیز بالا می‎رود. یک عکس خوب پیام محصولات یک شرکت را به گوش مخاطب می‎رساند و او را تشویق به خرید می‎کند. آتلیه بارداری
حال، چه اتفاق می‎افتد زمانی که تصویر به اشتراک‎ گذاشته شده با مصرف‎کنندگان کیفیت ضعیفی دارد؟ به سادگی باعث پیام‎رسانی اشتباه شرکت می‎شود. شرکت‎ها باید تصاویر خود را طوری به نمایش بگذارند که به شکل مثبتی در ذهن مصرف‎‎کننده بماند. بازاریابان می‎خواهند بهترین جنبه‎های برند تبلیغاتی خود را نشان دهند، اما استفاده از تصاویر بد بدترین جنبه‎های آن‎ها را به نمایش می‎گذارد. برای رساندن پیام‎های صحیح به بین عموم مردم استفاده از تصاویر با کیفیت و حرفه‎ای الزامی است. با استفاده از تخصص یک عکاس در زمینه عکاسی تبلیغاتی، شرکت‎ها می‎توانند در بهترین پرتوی ممکن خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارند.

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • آتلیه کودک

آموزش عکاسی

راهنمای عکاسی

عکاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی