آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

  • ۰
  • ۰

چند روز پس از به دنیا آمدن کودک را نیز می توان به تصویر کشید. عکاسی نوزاد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از همان لحظات ابتدایی به دنیا آمدن کودک خود خاطرات بسیاری را به ثبت برسانید. عکاسی کودک به شاخه های مختلفی تقسیم می گردد که عکاسی نوزاد چند روز پس از زایمان را نیز شامل می گردد.

بهترین زمانی که شما می توانید به عکاسی نوزاد بپردازید بین 7 تا 12 روزگی کودک شما می باشد. در این زمان شما می توانید شاهد حرکات دست و پای کودک خود باشد و همچنین خواب کودک نیز کمتر می گردد. البته آتلیه عکاسی کودک سویل استودیو این نکات را خود با توجه به سن و حرکات کودک در نظر خواهد گرفت.

عکس کودک را می توان در زمانی که او خواب است و عکس العمل کمتری به نور، رنگ و صدا دارد نیز به انجام رساند که در این حالت شاهد ثبت عکس های خاصی از سوی عکاسی کودک خواهید بود.

شما به دو صورت می توانید عکاسی از نوزاد خود را به انجام رسانید:

عکاسی در آتلیه  کودک

عکاسی در منزل

عکاسی در آتلیه در کنار دکورهایی که برای این منظور به کار برده می شود می تواند عکس های به یاد ماندنی را برای شما به همراه داشته باشد. در آتلیه عکس کودک می توان با آرامش خاطر عکس ها را طبیعی تر جلوه داد.

البته برای برخی از مادرها و گذراندن دوران بارداری و زایمان به سختی صورت می پذیرد و امکان حضور در آتلیه عکاسی را ندارند که در این صورت تیم عکاسی می تواند با همراه داشتن وسائل و دکورهای مورد نیاز برای عکاسی نوزاد این امکان را برای شما فراهم آورند تا ثبت لحظات خاطره انگیز و دیدنی فرزندتان از دست نرود.

پس از عکاسی قبل از یک ماهگی مرحله بعدی عکاسی در سنین 4 تا 5 ماهگی می باشد. در این دوران می توان قابلیت هایی را از کودک مشاهده نمود که بسیار شیرین و دوست داشتنی می باشد.

در این دوران می توان دنبال کردن اصوات، هماهنگی نسبی بین عضلات و دیگر توانایی های کودک را شاهد بود که این اتفاقات می تواند از کودک سوژه نابی برای عکاسی کودک بسازد.

شما می توانید برای گرفتن وقت عکاسی در این زمان از کارشناسان ما در آتلیه عکس کودک سویل استودیو مشاوره دریافت نمایید.

منبع:

گوگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی