آتلیه کودک | آتلیه نوزاد | آتلیه بارداری

  • ۰
  • ۰

برای اینجانب این یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می آید . آری , می‌توان با به کارگیری از دو انگشت تصویر را بزرگ کرد , ولی در‌این‌حالت‌ تناسب بعدها تصویر دارای اهمیت از در میان می رود .

۲ . نقشی که اینستاگرام در عکاسی معاصر ایفا می‌نماید این است که مردمان را از وجود خیلی از عکاسان خوب و هم‌چنین عکاسان نالایق با خبر نماید .

۳ . اینجانب اکنون عکس‌هایم را به اشتراک میگذارم , برای این قصد که تنها آن ها را نشان بدهم و آنگاه آن‌ها‌را برای یک کتاب دوم بازنویسی کنم .

۴ . کاملاً با این پدیده موافقم , زیرا پیش از اینستاگرام عکس‌ها تنها در جعبه‌ها و هارد درایوها بودند ; امروزه آنان خارج آورده شده‌اند و اشخاص بیشتری می توانند با آنها رابطه برقرار نمایند .آتلیه بارداری


الکس مک‌لین

اکانت کاربری : Landslides

تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام : ۴/۷ هزار نفر

میانگین حدودی تعداد لایک در هر پست : ۴۰۰ لایک


پاسخ‌ها :

۱ . فکرمی کنم اینستاگرام وسیله‌ای خوب برای به اشتراک‌گذاری داده ها چهره‌ای است . اینجانب گاهی از آن به کار گیری می کنم , البته بعضا مواقع نیز آن‌قدر سرم به هم ریخته است که نمی‌توانم در اینستاگرام چیزی را به اشتراک بگذارم . اخیراً در حالا برنامه‌ریزی برای رسانه‌های اجتماعی هستم تا بتوانم بیشتر در آنها عمل کنم .


۲ . به نظرم نقشی که اینستاگرام در عکاسی معاصر ایفا مینماید از راهِ به اشتراک گذاریِ اطلاعاتِ تصویریِ فراوانی است که لغت ها قوی به ابلاغ آن ها نیست . این راهی برای رابطه برقرار کردن , به اشتراک گذاشتن و دیدن اثراتی است که دیگر هنرمندان معاصر روی آن ها عمل می کنند .

 عکاسی

۳ . عموماً عکس‌ها را برای هدف های اجتماعی , سیاسی و فعالیت‌های محیط زیستی در اینستاگرام به اشتراک می گذارم . دوست دارم که عکس‌هایم را برای این مساله به اشتراک بگذارم , زیرا عکس‌هایم یک نقطه روئت کرد اختصاصی هوایی دارا‌هستند که مردمان در غیر این صورت آنان را نمی‌بینند . هم‌چنین علاقه‌مندم اینستاگرام را تحت عنوان برنامه‌ای , برای اشتراک‌گذاریِ ساده‌یِ هنر ابلاغ چهره‌ای , به عمل گیرم.سالن تولد کودک

۴. به نظرم عالی است! خیلی دوست دارم که دیدگاه‌های دیگر عکاسان را ببینم و این‌که ببینم چگونه خود را به صورت تصویری، از نقطه نظری که ممکن است متفاوت با من باشد، ابراز می‌کنند.


منبع:

عکاسی

  • ۹۷/۱۲/۰۸
  • آتلیه کودک

آموزش عکاسی

راهنمای عکاسی

عکاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی